Music&Make-up: Katy Perry – California Gurls

17 Jun

Een HD versie kan je hier vinden.

Ik vind de looks die Katy in de video heeft echt super leuk!
Na de jump zie je enkele stills van haar make-up looks!

In de video heeft Katy in totaal 4 looks maar de paarse en blauw/groene sprongen er bij mij toch het meeste uit waarschijnlijk omdat de andere looks wat minder fel zijn en meer naturel (muv haar lipstick).

De scouting girl look:

Photobucket

En de heldin look:

Photobucket

De paarse look:

Photobucket
PhotobucketPhotobucketPhotobucket

En tot slot de blauw/groene look:

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Ik vind haar blauwe pruik ook erg leuk!

Wat vind jij van de clip?
En welke look vind jij het leukst?

2 Reacties to “Music&Make-up: Katy Perry – California Gurls”

  1. Amber 17/06/2010 bij 19:28 #

    Ik vind het echt een leuke clip!😀 Ik vind die blauwe pruik erg leuk! Maar dan liever met het kledingsetje van de look met de lila pruik.😛

  2. Tessa 18/06/2010 bij 15:07 #

    Raar om iemand te zien met zoveel verschillende pruiken

Geef een reactie

