Swatches: Gewonnen lakjes van Diamond Cosmetics

16 Jun

Gisteren twitterde ik er al 2 foto’s van.
Ik had de 4 Diamond Cosmetics lakjes, die ik met de winactie “Raad de 8 nagellakjes!” op Lushiousbeauty (ism Boozyshop.nl) gewonnen had, binnen gekregen.
Maaike van Boozyshop.nl vertelde me dat er lakjes bij zaten die officieel nog niet uit zijn! Nou dat vond ik helemaal erg natuurlijk!

Dit zijn de vier lakjes die ik gewonnen heb😀

Photobucket

Omdat ik redelijk snel moest zijn ivm het verdwijnen van het licht zijn niet alle nagels even mooi gelakt. (sorry daarvoor)
De kwaliteit van de lakjes waren zoals ik van Diamond Cosmetics gewend ben.
Ze dekken goed (Urban Legend en Gold Foil met 1 laagje al!), smeren heerlijk en drogen snel!

Maar genoeg gepraat op naar de swatches!

Als eerste Urban Legend een super mooi roze/paars lakje.

PhotobucketPhotobucket
Photobucket
Photobucket



Gold Foil is echt een prachtig goud lakje!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Pelican Peak Purple is een lila kleurig lakje een must have als je van pastel kleurtjes houdt! Twee laagjes geeft een perfecte dekking.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


Mint Green is een prachtig pastel lakje.
Met twee laagjes dekt hij perfect.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

15 Reacties to “Swatches: Gewonnen lakjes van Diamond Cosmetics”

  1. Amber 16/06/2010 bij 11:54 #

    Mint Green is erg mooi inderdaad. Verkleuren jouw nagels er niet door?😛 Gold Foil vind ik ook erg mooi!

    • Natascha 16/06/2010 bij 12:02 #

      Ik heb Mint Green niet zo heel lang op mijn nagels gehad alleen even voor de foto’s alleen maar zodra ik m wat langer heb gedragen zal ik het zeker even laten weten!
      En ik heb Gold Foil er nu op zitten🙂 het is echt een aanrader!

  2. Maccia 16/06/2010 bij 11:58 #

    Een voor een prachtige kleuren en ik vind dat je het netjes hebt gedaan met lakken als je er 4 op de foto wilt zetten🙂

  3. Michelle 16/06/2010 bij 12:02 #

    Mooie kleurtjes zeg!

  4. loeder 16/06/2010 bij 12:27 #

    Leuk zeg! Mooie kleuren!

  5. Eva! 16/06/2010 bij 12:33 #

    superrrrr tof!

  6. Nathalie 16/06/2010 bij 14:36 #

    Mooie kleurtjes, vooral de laatste 3! En je nagels zijn al flink gegroeid zie ik🙂

    • Natascha 16/06/2010 bij 14:56 #

      Klopt!
      Gelukkig ook haha want vind kort maar niets😉
      Nu is het alleen maar wachten tot mijn ring- en middelvinger de rest bijhalen, daar heb ik nu alle scheurtjes en rare inhammen eindelijk uitgevijlt😀

      • Nathalie 16/06/2010 bij 21:07 #

        Ik ken het probleem. Maar in de zomer groeien nagels altijd sneller dus die ring- en middelvinger komen vast wel snel achter! Mijn nagels zijn nu ook min of meer allemaal gelijk. Maar ik moet eens op zoek naar een glasvijl, schijnt beter te zijn voor je nagels. Want ik heb snel last van schilferende nagels (zo het bovenste laagje dat loskomt). En ik heb vandaag een donkerpaase lak afgehaald en ik heb nu ook nog verkleuringen. Ken jij een goeie nailwhitener?

      • Natascha 17/06/2010 bij 17:37 #

        Ik gebruik eigenlijk geen nailwhitener maar ik ben erg tevreden over de Nail Expert producten van Catrice die ik heb.
        En in die lijn zit ook een Nail Whitener. Misschien moet je die eens proberen.😉

      • Nathalie 17/06/2010 bij 19:21 #

        Ok, bedankt voor de tip! Ik ga er eens voor kijken. Ik kan een nailwhitener toch ook als basecoat gebruiken hé? Want als ik een nude lakje wil gebruiken heb ik toch liever dat die verkleuringen er niet doorschijnen🙂

      • Natascha 18/06/2010 bij 13:49 #

        Volgens mij niet maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.
        Maar je zou natuurlijk de dag/avond voor je je nagels wilt gaan lakken de whitener kunnen gebruiken.
        Misschien zijn dan de verkleuringen al een heel stuk minder.😉

  7. theuncensored 16/06/2010 bij 15:08 #

    die laatste twee vind ik het mooist.❤

  8. Mariel 16/06/2010 bij 15:45 #

    Gave kleurtjes!

  9. Annelieke 17/06/2010 bij 15:35 #

    Wauw, Gold Foil lijkt me een super mooi lakje en het is net iets wat ik zoek🙂

Geef een reactie

