EOTD: Eyes like Blue

14 Jun

Ik wou eigenlijk vandaag mijn WK look van vandaag posten maar helaas wil mijn computer mijn camera niet lezen dus die hebben jullie nog tegoed van mij.

Omdat ik vandaag toch een make-up look wil posten post ik een look die ik vorige week heb gedragen.

Photobucket

En een close upje:

Photobucket

Voor deze look heb ik de volgende producten gebruikt:
– Hema Eyeshadow Base
– Arcancil Khôl Kajal Waterproof Ultra Noir
– Maybelline The Falsies Mascara
– 88 Shimmer Pallet en dan de volgende kleuren:

Photobucket

Als highlighter heb ik het creme kleurtje, links bovenin, gebruikt.
Op mijn ooglid de lichtere blauw.
In en iets boven mijn crease heb ik de donkerdere blauwe kleur gebruikt.

2 Reacties to “EOTD: Eyes like Blue”

  1. Mariel 14/06/2010 bij 16:43 #

    mooi:)

  2. Amber 14/06/2010 bij 17:30 #

    Erg mooie look!

Geef een reactie

