Poll: gesloten

11 Jun

Ik vroeg me af of jullie misschien geinteresseerd zijn in mijn nagellak stash.
En hoe dat jullie mijn stash dan het liefste voorbij willen zien komen.
Natuurlijk mag je ook iets anders voorstellen (daar heb ik de anders… optie voor aangemaakt) maar dan zou ik graag ook een reactie willen zien😉

inmiddels is de Poll gesloten en met een meerderheid heeft gewonnen:

Foto’s!

Iedereen hardstikke bedankt voor het stemmen!

7 Reacties to “Poll: gesloten”

  1. Nathalie 31/05/2010 bij 12:36 #

    Ik ben dol op nagellak dus natuurlijk ben ik benieuwd, haha! Ik heb voor foto’s gestemd maar een filmpje is evenleuk. Kon niet echt kiezen😉

  2. serenaverbon 01/06/2010 bij 00:56 #

    check mn site es!!

  3. Ann 02/06/2010 bij 13:01 #

    Foto’s! En liefst per kleur🙂

  4. Josephine 05/06/2010 bij 16:23 #

    Jaaaaaa, foto’s!

  5. Marielle 11/06/2010 bij 17:32 #

    Ben benieuwd!

  6. Tessa 14/06/2010 bij 17:55 #

    Ben heel benieuwd!

Geef een reactie

