Nude lakjes: Love em or Hate em?

11 Jun

In opvolging van mijn nude NOTW wou ik een kleine peiling doen.

Begin 2010 kwam Catrice met de Nude Sensation collectie uit. Hierbij zaten ook nude nagellakjes.

Photobucket
vlnr: C01 Nude Cream, C02 Soft Coral, C03 Coral Pink, C04 Nude Beige

Maar is nude een trend die alleen bij make-up had mogen blijven of niet?

Ik vond de lakjes uit deze collectie zelf opzich wel leuk en heb ook twee van de vier lakjes namelijk C02 Soft Coral en C03 Coral Pink.
De andere lakjes vond ik wat minder en heb ik ook niet genomen.

C02 Soft Coral
Photobucket

C03 Coral Pink
Photobucket

Nou moet ik toegeven dat de enige die ik echt nude vind Soft Coral is.
Als ik deze op heb dan zie je idd niet of ik nou wel of geen nagellak op heb.
Coral Pink is gewoon een lekker dekkend soort van roze/oranje-achtig lakje, inderdaad de kleur van koraal.
Van de andere twee lakjes heb ik swatches gezien en de Nude Cream is een creme wit kleurig lakje en de Nude Beige is (wat een verrassing) licht beige.

Ik vind het op zich wel oke het is voor mij wel een fijne afwisseling aangezien ik normaal eerder naar een fel kleurtje pak.

Maar wat vind jij?
Nude lakjes een hit of een flop?

9 Reacties to “Nude lakjes: Love em or Hate em?”

  1. Beitjuh 11/06/2010 bij 13:25 #

    flopperdeflopperdeflop🙂 ik wil gewoon kleur als ik nagellak draag anders kan ik het net zo goed niet op doen

  2. Maccia 11/06/2010 bij 13:30 #

    Ik vind co3 erg mooi, maar erg nude is die niet!

  3. Mariel 11/06/2010 bij 17:33 #

    Vind felle lakjes leuker..

  4. Lisanne 12/06/2010 bij 01:15 #

    Ik snap het nooit zo, als je een effect wil dat je geen lak op hebt, dan doe je toch gewoon geen lak op? Nude lakjes zijn écht niet aan mij besteed.😉

  5. Rani 13/06/2010 bij 21:04 #

    Ik vind doorschijnende lichte kleuren ook echt niets.
    Er moet wel iets van kleur op mijn nagels zitten , anders pak ik ‘em niet mee😀.
    Liefs

  6. Amber 13/06/2010 bij 21:58 #

    Ik vind natuurlijke kleurtjes wel mooi, maar heb er een van OPI die ook erg doorzichtig is bij een laagje (3 laagjesvoor hij dekt?) en dan ook echt niet opvalt… merk toch dat ik het dan niet zo snel pak, licht is goed, maar je moet het wel zien.😛

  7. Tessa 14/06/2010 bij 17:56 #

    Ik vind het wel een leuke LE!

  8. theuncensored 15/06/2010 bij 07:23 #

    beetje raar die coral pink als ‘nude’ kleur hahaha, maar zien er wél uit als mooie lakjes (l)

  9. tess 20/06/2010 bij 18:10 #

    ik pak liever een fel kleurtje maar op zijn tijd is een nude lakje best mooi.
    niet dat ik het in me stage heb zitten maar bv. zon licht lakje zoals C2 hierboven.

Geef een reactie

