Tip&Review: Hema Top Coat Matt deel 2

10 Jun

Laatst heb ik een review gedaan van de Hema Top Coat Matt en toen had ik in de comments geschreven dat ik nog een keer de Hema Top Coat Matt ging uitproberen alleen nu met een gewone topcoat eronder.
Dit heb ik dus vorige week al uitgeprobeerd op zowel mijn nagels van mijn vingers als die van mijn tenen en hier komt mijn ervaring…

Photobucket

Op de foto zie je Pebble Beach uit de Oceana collectie van Catrice.
Deze lak droogt al mat op uit zichzelf maar ik wou hem nog extra mat maken en dat heb ik gedaan met Hema Top Coat Matt.
Eerst heb ik 2 laagjes Pebble Beach op mijn nagels gedaan zodat het goed dekkend was.
Daarna heb ik mijn gewone topcoat (Rimmel 5 in 1) er over gedaan en toen die droog was een laagje Hema Top Coat Matt.
En het werkt perfect. Ik ben die dag gaan shoppen met mijn vriend en heb absoluut geen chippies gehad pas na 3 dagen waren er wat chippies af.

Mijn tip: eerst gewone topcoat opdoen voor je de Hema Top Coat Matt op doe! Het verbeterd echt je draag plezier.

3 Reacties to “Tip&Review: Hema Top Coat Matt deel 2”

  1. Mariel 10/06/2010 bij 20:37 #

    Gaaf dat effect, ga het ook proberen heb nu ook de mat versie🙂

  2. Nathalie 10/06/2010 bij 21:04 #

    Super! Ik heb naar aanleiding van jouw eerste review ook die matte topcoat gehaald. Vind hem super :d

  3. Tessa 14/06/2010 bij 17:20 #

    Mooi hoor!

Geef een reactie

