NOTD: Catrice Nude Sensation C02

9 Jun

Photobucket

Mijn NOTW is deze week Catrice Nude Sensation C02 Soft Coral.
Nu mijn nagels zo ongelooflijk kort zijn vind ik felle lakjes ed niet tot hun recht komen dus besloot ik het simpel en nude te houden.
Op mijn nagels zit 1 laagje Nude Sensation en niet eens een topcoat.

Je ziet op de foto’s ook erg goed hoe kort mijn nagels nu zijn!

Photobucket

Het lakje lakte erg goed en ik vind het een mooie nude look geven, je zou namelijk niet denken dat ik nagellak op mijn nagels heb.

2 Reacties to “NOTD: Catrice Nude Sensation C02”

  1. Mariel 09/06/2010 bij 16:31 #

    Ik heb helemaal geen nude lakje :$

  2. Lisanne 11/06/2010 bij 01:42 #

    Ik heb het hele nude lak gebeuren nooit zo gesnapt. Als je niet wilt zien dat je nagellak op hebt… dan doe je die toch gewoon niet op?😉

Geef een reactie

