Swatches: Essence Surfer Babe Nail Polish

7 Jun

Afgelopen donderdag zag ik in de Kruitvat de nieuwe Essence Surfer Babe Trend Collectie staan.
Dus ik heb gelijk alle vier de lakjes meegenomen.
De lakjes heten Surferama, Pointbreak, Loose en The World’s Coolest en ze kosten 1,79 euro.

Photobucket

01 Surferama

Photobucket

Surferama is een fuchsia kleurig lakje.
Op de foto heb ik 2 laagjes op mijn nagels zitten hij dekt trouwens wel goed!

02 Pointbreak

Photobucket

Pointbreak is een grijs lakje.
Op de foto heb ik 2 laagjes op mijn nagels zitten hij dekt goed!

03 Loose

Photobucket

Loose is een lila kleurig lakje
Op de foto heb ik 2 laagjes op mijn nagels zitten, hij dekt wel goed ondanks dat het een heel licht kleurtje is.

04 The World’s Coolest

Photobucket

The World’s Coolest is een turquoise kleurig lakje.
Op de foto heb ik 3 laagjes op mijn nagels zitten hij dekt wel oke maar na 2 laagjes zag ik nog wel wat nagel dus heb ik er nog een extra laagje gedaan.

Persoonlijk vond ik de lakjes wat aan de waterige kant, je moest goed afstrijken anders kreeg je druppels die van je stokje zo op je nagels drupte en vervolgens al je lakwerk verruïneerde.
Mijn persoonlijke favoriet is Surferama, het kleurtje wat tussen paars en roze in zit, maar The World’s Coolest is ook een leuk kleurtje.

7 Reacties to “Swatches: Essence Surfer Babe Nail Polish”

  1. Ann 07/06/2010 bij 11:40 #

    Ik vind alle kleurtjes leuk behalve de grijze, die is niet vrolijk genoeg voor het seizoen🙂

    Wat zijn je nagels kort trouwens!

    • Beautytas 07/06/2010 bij 11:56 #

      Ja vind ik ook hoor. Maar mijn nagels zijn afgebroken en mijn nagels van mijn middel- en ringvinger zijn zelfs toen ze al zo kort waren een stukje ingescheurd!
      Ze zijn nu wel al een klein stukje gegroeid zag ik (ze waren zo kort dat ik geen wit randje meer had!) want ik krijg al weer een wit randje. \o/

  2. Maccia 07/06/2010 bij 12:03 #

    Ik hou me niet zo aan seizoenen (soft spot voor sombere kleuren_, so I love de grijze variant. Alleen de lichtblauwe vind ik niet leuk

  3. Nathalie 07/06/2010 bij 12:15 #

    Ik vind de lichtblauwe juist wel leuk. Smaken verschilllen hé🙂 Met het warme weer zullen je nagels trouwens wel snel groeien hoor.

  4. Eva! 07/06/2010 bij 15:36 #

    ooo nou wil ik ook naar kruidvat!

  5. Mariel 07/06/2010 bij 17:26 #

    Wat een leuke kleurtjes! Hebberig word ik er van haha!

  6. Suzanne 09/06/2010 bij 10:11 #

    Ze zijn op zich wel leuk maar niet echt iets wat ik in mijn collectie moet hebben🙂

Geef een reactie

