Nagellak: Pointbreak vs London’s Weather Forecast

4 Jun

Sommige hebben het misschien wel gezien.
Gisteren twitterde ik dat ik de nieuwe Essence Surfer Babe lakjes heb gekocht

Ook twitterde ik dat ik vond dat Pointbreak verdacht op Catrice’s London’s Weather Forecast leek. Maar is het nou een dupe?

Ik heb ze inmiddels geswatched!


Photobucket

Photobucket

Op de foto’s zie je dat London’s Weather Forecast (middelvinger) en Pointbreak (wijsvinger) toch echt wel verschillen.
LWF heeft een shimmer er inzitten die Pointbreak niet heeft en LWF meer blauwgrijs terwijl Pointbreak grijs grijs is.

Geen dupe dus!

Maandag post ik trouwens swatches van de Essence Surfer Babe nagellakjes!

3 Reacties to “Nagellak: Pointbreak vs London’s Weather Forecast”

  1. Maccia 04/06/2010 bij 14:12 #

    Op de eerste foto zie ik wel echt verschil, op de tweede wat minder. Al hoewel de bovenste watmeer glans heeft, beiden wel erg mooi (ik heb iets met grijs)!

  2. Mariel 04/06/2010 bij 17:09 #

    Wel mooie kleurtjes! Heb eigenlijk alleen maar zilvere nagellak🙂 Of grijs met glitter..

  3. Beautytas 05/06/2010 bij 21:52 #

    Heel erg deuzig maar dacht gisterenavond “heej ben helemaal vergeten er bij te zetten wat LWF is en welke Pointbreak is”
    hahaha

    Maar even voor de goede orde, op mijn middelvinger zit LWF en op mijn wijsvinger zit Pointbreak

Geef een reactie

