[Update] NOTD: China Glaze LOL

2 Jun

Photobucket

China Glaze is een van mijn favoriete merken, de lakjes zijn goed, kleurtjes zijn leuk en de flesjes zijn groot.

Begin deze week had ik een China Glaze bestelling bij nailpolishfashion.nl gedaan en LOL was een van de lakjes die ik besteld had.

Nailpolishfashion verkoopt naast China Glaze ook Color Club en sinds kort Orly en de Claire’s Moodpolishes!
Ik raad je aan zeker een kijkje te nemen op nailpolishfashion.nl het is echt de moeite waard!

Photobucket

LOL is een lakje uit de OMG collectie en deze collectie bestaat uit holografische lakjes. Nou was er niet heel veel zonlicht vanmorgen toen ik de foto’s heb gemaakt dus je kan dit een beetje vergelijken met ‘binnen’ licht.

Photobucket

Zodra er veel (zon)licht op komt dan krijg je namelijk een veel mooier holo-effect! Helaas heb ik daar dus geen foto van.
LOL is een echte aanrader voor meiden die wel eens wat anders willen dan de gewone shimmer lakjes!

Photobucket

Ik heb het voor elkaar gekregen om het effect wat zonlicht met LOL doet.
Sorry voor de nagels, mijn nagels zijn op een of andere manier ineens in heel slechte staat -__-

Photobucket

4 Reacties to “[Update] NOTD: China Glaze LOL”

  1. Nathalie 02/06/2010 bij 12:12 #

    Mooi! Deze staat ook op mijn verlanglijstje🙂

    • Beautytas 02/06/2010 bij 15:19 #

      Het is echt een superlakje hoor! Zeker het aanschaffen waard!

      Ik trouwens ga vanavond/morgen proberen om er nog foto’s van te maken in zonlicht zodat je het holo-effect goed zie!

  2. Mariel 02/06/2010 bij 17:02 #

    Mooi!

  3. Priscilla 25/06/2010 bij 15:38 #

    Wauw, dat is een mooi lakje.

Geef een reactie

