Shoplog: Boozyshop

26 Mei

Twee weken geleden heb ik voor het eerst bij Boozyshop nagellak besteld.
Na vaak genoeg op de site gekeken te hebben (ja ik heb echt alles bekeken) besloot ik van Diamond Cosmetics de Pink Flaminglo & Tangeglo nagellakjes te bestellen.

Dit zijn Glow in de Dark nagellakjes, iets wat ik nog niet veel tegen gekomen was en dat vond ik wel leuk.

Vorige week kreeg ik dan mijn bestelling binnen (onverwachts veel sneller dan dat ik gedacht had ivm hemelvaartsdag) en natuulijk kan ik het niet laten om ze aan jullie te showen!

Photobucket

Tangeglo
Tangeglo is een peach kleurig lakje met glitters er in. Maar zodra gaat lakken valt het mee en lijkt het een transparant kleurtje met peach ondertoon. Na 3 lagen zie je dat het een peach kleurige lak is

Pink Flaminglo
Pink Flaminglo ziet er in het flesje erg roze uit met glitters er in. Maar zodra gaat lakken valt het mee en lijkt het een transparant lakje met een lichtroze ondertoon. Na 3 lagen zie je wel degelijk dat het een roze lak is.

En na heel veel moeite is t me gelukt om ook de glow te fotograferen!

Tada:

Photobucket

3 Reacties to “Shoplog: Boozyshop”

  1. maccia 26/05/2010 bij 13:18 #

    Ziet er leuk uit! Komen er ook nog swatches?

    • Beautytas 26/05/2010 bij 13:40 #

      Die komen er zeker!
      Van de Pink Flaminglo vandaag zelfs nog😉

  2. Eve 26/05/2010 bij 14:36 #

    Wat grapping die kleuren , en dat ze licht geven!

Geef een reactie

