NOTD & Review: Diamond Cosmetics Pink Flaminglo

26 Mei

Photobucket

Omdat ik vanavond naar de Sex and the City 2 Ladiesnight ga wou ik iets speciaals doen met mijn nagellak. Ik besloot om mijn pas nieuwe Pink Flaminglo op mijn nagels te doen zodat ik er ‘stiekem’ in het donker ook nog fun mee had😉
Ook heb ik besloten m gelijk te reviewen dus vandaar deze NOTW en review ineen.

Naam: Diamond Cosmetics Pink Flaminglo
Prijs: € 3,99
Inhoud: 12,6 Ml
Uiterlijk: Een langwerpig vierkant flesje met een grijze dop en zilver/grijze opdrukking
Substantie: Heerlijk! Niet te dik niet te dun en roze transparant met glitters
Aanbrengen: Easy, Breezy, Beautiful Diamond Cosmetics.. De lak was heerlijk om aan te brengen, droogde heel snel wat niet eens gecommuniceerd wordt! Dus een hele leuke verrassing! Omdat de lak roze transparant is moet je wel 3 tot 4 lagen aanbrengen wil je echt zien dat het een roze lak is maar aangezien de lak heel snel droogt is dat opzich geen ramp.

Photobucket
Op mijn nagel hier zit 3 lagen Pink Flaminglo
Klik op de foto om een grotere versie te zien

Eindoordeel: Een Super lak! Ja super met een hoofdletter s. Er zit veel in een flesje, de prijs is goed te doen en de lak droogt snel. Dit zijn toch enkele dingen die vrij hoog op mijn prioriteitenlijstje staan. En ook de dingen waarom deze lak een plus krijgt en dat tie ook nog Glow in de Dark is dat is helemaal gaaf. Als ik de lak een cijfer moest geven dan zou dat zeker een 8+ zijn!

Photobucket

Diamond Cosmetics is te koop bij Boozyshop

4 Reacties to “NOTD & Review: Diamond Cosmetics Pink Flaminglo”

  1. maccia 26/05/2010 bij 16:06 #

    Jeej, een swatch🙂 Vind het kleurtje super, maar ik weetniet of ik zo snel met glowin the dark zou rondlopen.

  2. Mariel 28/05/2010 bij 13:53 #

    Gaaaf!

  3. Miriam 28/05/2010 bij 20:53 #

    Ah super tof! Echt leuk dat hij glow in the dark is😀

  4. Nathalie 28/05/2010 bij 22:00 #

    Aaaah, wat een leuk effect die glow in the dark! Ik wist niet eens dat er zulke lakjes bestonden. Ik heb nog geen lakjes van DC maar iedereen is er zo positief over dat ik ze wel eens wil proberen. Het lijkt mij een erg leuke nagellak. Maar ik hou niet zo van die transparante dekking. Ik zou hem misschien wel over een andere nagellak dragen voor de glitters en glow in the dark :d Nuja, je zegt dat hij goed lakt en snel droogt dan kan je met meerdere laagjes ook wel al een mooie dekking bereiken.

Geef een reactie

