Review: Miss Sporty Clubbing Colours Paparazzi

24 Mei

DA had een 1+1 nagellakjes actie natuurlijk ben ik naar mijn dichtsbijzijnde DA gegaan en gekeken wat ze daar hadden.
Miss Sporty was de enige met kleurtjes waarvan ik dacht ja dat zou ik op mijn nagels willen hebben, de rest (l’oreal, maybelline enz) hadden allemaal nog van die winterkleuren naar mijn mening.

Paparazzi is een lakje uit de Clubbing Colours collectie.

Naam: Miss Sporty Clubbing Colours Quick Dry Nailpolish (kleur:) Paparazzi

Prijs: € 1,99

Inhoud: 7 Ml

Uiterlijk: Ongeveer hetzelfde als elk ander Miss Sporty lakje een rond flesje met in dit geval een witte dop.

Substantie: Een fel roze lak die echt veelste dik is. Pluspunt: hij dekt wel in 1 keer.

Aanbrengen: Wat een ramp was dit zeg. Ten eerste is de lak echt veelste dik smeert heel moeilijk en smeert ook streperig en als je niet uitkijk smeer je alles met een 2de laag er helemaal af. Ook ben ik geen fan van het borsteltje, het heeft een heel breed borsteltje die aan de onderkant rond eindigt. Ook zou dit Quick Dry moeten zijn maar daar was niets van te merken, toen ik na 10 minuten(!) drogen het lakje toch nog aan mijn topcoat borsteltje kreeg.

Eindoordeel: Als ik de lak een cijfer moest geven zou deze een onvoldoende krijgen. De kleur is leuk maar het aanbrengen een ramp. Misschien dat als je het lakje verdunt en een ander borsteltje zou gebruiken dat het dan beter zou gaan maar dat is dan ook wel weer een ALS..

4 Reacties to “Review: Miss Sporty Clubbing Colours Paparazzi”

  1. Maccia 24/05/2010 bij 17:37 #

    Jammer! kleurtje ziet er super uit. Gek dat er onderling zo veel verschil in kan zitten, want sommige lakjes worden echt goed beoordeeld.

    • Beautytas 24/05/2010 bij 19:12 #

      Het kleurtje is ook super cool!
      Ben eigenlijk erg benieuwd of dat het beter gaat als ik het wat verdunt heb.
      Ik heb ook nog 3 andere kleurtjes uit dezelfde lijn dus ben eigenlijk ook benieuwd of die hetzelfde probleem hebben of niet. Want dan kan het zijn dat deze gewoon uit een slechte batch komt ofzo…

  2. Shen 02/08/2010 bij 22:32 #

    he sinds wanneer hebben miss sporty lakjes NAMEN :o?

    • Natascha 02/08/2010 bij 23:28 #

      Op de miss sporty site hebben ze volgens mij allemaal namen alleen op de flesjes staan alleen nummers. Heel stom.

Geef een reactie

