Review: Hema Top Coat Matt

20 Mei

Ik heb jullie vorige week een preview gegeven van de Hema Top Coat Matt.
Zoals beloofd hier mijn review ervan!

Naam: Hema Top Coat Matt

Prijs: € 2,50

Inhoud: 11 Ml

Uiterlijk: Strak en simpel zoals elk Hema nagellak flesje. Een vierkant potje met een zwarte dop.

Substantie: De topcoat is dun maar niet transparant. De subsantie is een soort van melkwit achtig.

Matterend: Ja! Zoals je ziet op de foto maakt de topcoat mijn Blue’s Brother, die duidelijk een shimmer heeft, goed matte.

Langhoudend: Nee, toen ik de topcoat uitprobeerde heb ik niet voorzichtig gedaan, iets wat ik met een normale topcoat ook niet doe, en het resultaat was dat op sommige vingers na 1 dag al chips in zaten. En na 2 dagen hadden alle vingers wel chippies.

Eindoordeel: De Top Coat doet wat er op het flesje staat hij “transforms any nailpolish from high gloss to matt” maar meer niet echt. Het is een aanrader voor mensen die hun nagellak niet langer dan 2 dagen laten zitten. Voor mensen die van een Matte topcoat verwachten dat deze er ook voor zorgt dat je nagellak langer blijft zitten is dit niet een aanrader.

7 Reacties to “Review: Hema Top Coat Matt”

  1. Laetitia 21/05/2010 bij 19:00 #

    Handig!
    Ik ga hem kopen!
    x

  2. Maccia 24/05/2010 bij 19:54 #

    Jammer van het resultaat, het kleurtje dat je draagt vind ik trouwens erg gaaf.

  3. Nathalie 25/05/2010 bij 14:18 #

    Ik ga hem denk ik toch kopen gewoon voor de fun. Ik heb nog geen matte topcoat of matte lakjes en ik denk ook niet dat ik dat heel vaak ga dragen. Maar het kan wel eens leuk zijn om te proberen. Zou het trouwens niet helpen eerst een gewone topcoat aan te brengen en daarboven de matte? Om de voordelen van beide te combineren😉

    • Beautytas 25/05/2010 bij 17:20 #

      Dat ga ik idd ook nog een keer proberen, deze tip kwam ik ook al bij http://www.maccia.nl tegen en ik zal dan ook zeker even laten posten hoe dat ging🙂

      Ook ga ik binnenkort een matte topcoat vergelijking doen met oa Essie, China Glaze, Hema en Orly matte topcoats!

      • Nathalie 26/05/2010 bij 10:54 #

        Oh leuk! Ik ben benieuwd :d

  4. Mariel 01/06/2010 bij 17:24 #

    Cool! Heeft een hebgehalte haha🙂

Geef een reactie

