Shoplogje vrijdag 14 en zaterdag 15 mei 2010

17 Mei

Vrijdag
Afgelopen vrijdag moest ik even naar de trekpleister voor shampoo en natuurlijk kon ik het niet laten om even langs mijn favoriete make-up schap te lopen.
Daar heb ik van de Oceana Collectie de Ocean Sunrise uit het vak gepakt en toen viel mijn oog op een rommelbakje.

Oh heerlijk vind ik die, vind dat net kleine schatkistjes.
Dus ik er in rommelen en ik heb zowaar het een en ander er uit meegenomen:
* Wet ’n Wild Nail Repair
* Wet ’n Wild Nail Growth
* Wet ’n Wild Mega Mixers Pina Colada Flavored Lip Balm
* Catrice Pastel Collection C01 Pastel Yellow Nail Polish
* Catrice Pastel Collection C02 Graphic Blues Eye Shadow
* Catrice Pastel Collection C01 Pastel Pink Lipstick
* Catrice Pastel Collection Paarse Eyeliner
* Catrice Nude Sensation Nail Polish C02 Soft Coral

Ben vooral erg blij met de Pastel Pink Lipstick.
Een super mooie kleur die niet al te opvallend is🙂

Zaterdag:
Zaterdag heb ik geen make-up gekocht maar geheel tegen mijn verbod in schoenen!
Ik had eigenlijk een schoenenstop maar ik heb m lekker in de wind geslagen en 2 paar schoenen die echt heel gaaf zijn gekocht.
Zal morgen wel even een fototje posten.
Voor de rest heb ik een primer en 2 bh’s bij de hema gekocht en multivitamines bij de kruidvat ^__^

Geef een reactie

