Wishlist

11 Mei
Als beauty/nagellak verslaafde surf ik natuurlijk ook naar andere beauty/nail blogs. Het nadeel is dat je dan ook andere hele leuke lakjes tegen kom.. Ik heb dan dus ook maar een wishlistje aangemaakt.


Natuurlijk zijn er nog heeeeeel veel meer lakjes die ik wil hebben maar deze staan momenteel bovenaan mijn lijstje.


Essie Matt About You (matte topcoat)
Eyeko Vampira
Nfu Oh nr 64
ManGlaze Matte is Murder
OPI Absolutely Alice
OPI Mad As a Hatter
Herome New Delhi
H&M Bella’s Choice
H&M You Rock My World
H&M Sinful Senorita
H&M Mad About You
Claire’s Mood Happy/Earthy
Claire’s Mood Wild/Calm
Diamond Cosmetics Glo-worm Green

4 Reacties to “Wishlist”

  1. Sanne 12/05/2010 bij 17:20 #

    Tipje… De hema heeft nu ook een matte topcoat en is een heel stuk voordeliger dan Essie. Deze kost maar € 2,50. Die van Essie lakt vrij streperig en die van Hema niet!

    • beautytas 13/05/2010 bij 19:51 #

      Klopt ik heb die van de hema ook.
      Maar ik wil een vergelijkings testje doen tussen verschillende soorten matte topcoats.
      Vandaar dat ik die van Essie ook wil😉

  2. Hennie 02/06/2012 bij 22:01 #

    ManGlaze Matte is Murder wil ik ook graag, maar kan hem nergens kopen.
    Weet jij waar ik die krijg?

    • Natascha 24/09/2012 bij 09:59 #

      ManGlaze is zover ik weet alleen via het internet bij Manglaze zelf te bestellen.

Geef een reactie

