Shoplogje: zaterdag 8 mei 2010

8 Mei

Ik ben vandaag nog even langs de trekpleister gegaan want zo’n 50% korting actie kan je natuurlijk niet voorbij laten gaan..

Ik wou eigenlijk ook nog de nieuwe 1-2-3 mascara van rimmel london kopen maar ze hadden geen rimmel london in de trekpleister waar ik was geweest.
Maar gelukkig hadden ze wel Catrice, helaas niet de Oceana collectie maar daar heb ik toch al alles van wat ik wou..

Dit heb ik gescoord:

– Catrice eye liner pen black
– Catrice 170 I Scream Peach! (na lang twijfelen toch gekocht)
– Catrice 240 Sold Out For Ever
– Catrice Nail Expert Repair & Care Oil
– Catrice Nail Expert Growth Support

Uit de Catrice Nude Sensation Collection:
– C03 Coral Pink Nail Polish
– C01 Soft Coral Lipstick
– C02 Soft Rosé Lipstick

De bovenste is de 01 Soft Coral Lipstick die daar onder C02 Soft Rosé
Lipstick.
Ze zijn dus inderdaad erg Nude maar daar hou ik ook wel van.

En ik heb ook nog 4 haarklemmen gekocht bij Bijou Brigitte.

Foto’s volgen nog! Foto’s inmiddels toegevoegd!

Geef een reactie

