NOTD: W.I.C. 132 by Herôme

3 Mei

Helaas is zit dit kleurtje niet meer in de world inspired colours collectie maar ik vind het wel een Nails of The Week
omdat het toch een speciaal kleurtje is.
Mocht je het kleurtje toch nog ergens tegenkomen het is een aanrader dus ik zou hem dan zeker meenemen!
Wil je iets soorts gelijk dan kan ik je Gosh Nail Lacquer 553 Black Passion aanraden.

De lak dekt goed en je hebt eigenlijk al aan 1 laag genoeg..
Het is een zwarte kleur met zilvere spikkels er in en hij heeft door de zilvere spikkels een leuk ‘glansje’.
Ik heb er nog een topcoat over heen gedaan zodat tie nog extra glanst.

De kleur is erg moeilijk te fotograferen maar de kleur op de NOTW foto (bovenste foto) is zoals het lakje echt is.

Verpakking: glazen flesje + zwarte dop
Inhoud: 7 ml
Prijs: € 7,50

Eén reactie to “NOTD: W.I.C. 132 by Herôme”

  1. livethatprettylife 05/05/2010 bij 16:49 #

    Me likes❤

Geef een reactie

