Shoplogje

1 Mei



Vandaag ben ik met mijn moeder gaan shoppen.
Hardstikke leuk al verschillen we wel kwa make-up smaak.
Maar dat maakt het dan ook wel weer leuk..

Dit is mijn buit:

– Max lips DLC-3 Wijn Rood en DLC-4 Pink Frost (€ 0,89 p/2st)
– W.I.C. by Herome: 130 Aspen, 132 St. Moritz, 131 Chamonix (Setje van € 21,95 voor € 14,95)
89 Havana, 107 Dakar (€ 12,50 p/2st)
– 60 Seconds Rimmel London: 610 Pompous, 825 Sky High (€ 6,95 p/st)
– Catrice 280 London’s Weather Forecast (€ 2,49 p/st)
– Arcancil Original Artist Pallet 720 Cuivre Vintage – Irisé, 400 Rose Fashion – Pailleté (€ 4,90 p/st)

De 2 producten van Arcancil zijn oogschaduwtjes.
Ik had nog nooit van het merk gehoord en zag het vandaag voor het eerst, maar ze hebben wel leuke kleurtjes en je kan ze in een Original Artist Pallet doen (het zijn een soort van navulverpakkingen) maar zo’n leeg palletje koste even veel als een oogschaduwtje dus dat vond ik het niet echt waard.
Ik zal zsm foto’s posten, ik ben op het moment niet thuis dus kan geen foto’s maken😦

Foto inmiddels bovenaan! Was ook nog het stempelsetje en de nagelstickers van essence vergeten te vermelden deze staan wel op de foto!

xoxo

Eén reactie to “Shoplogje”

  1. SWEETxFASHION 02/05/2010 bij 12:04 #

    De nagellak van Catrice zijn echt lekker ik heb er nu zo’n stuk of 4 hihi. xx

Geef een reactie

